سر کاری


♥forget-me-not


اگه همه ی زنبور های دنیا تو را نیش بزند حقته

.

.

.

.

. چون خیلی گلی

 

به اندازه ی سلول ها ی بدنم دوستت دارم

..

..

.

.

از طرف یک تک سلولی

 

 

چه حشره ای هست که سبز رنگه و سنگ میخوره؟؟؟؟؟؟

 

 

 

جواب: حشره ی سبز رنگ سنگ خوار

 

بهترین دوستت کیه؟

 

 

الف:من

 

ب:گزینه ی الف

 

ج:گزینه ی الف وب

 

د:همه ی موارد

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت15:47---31 خرداد 1393
خیلی عالی بود سیمین جونم!من نگینم
خواهش میکنم عزیزم بازم سربزن


forogh
ساعت18:25---5 خرداد 1393
واااي خيلي باحال بودن مرسي
پاسخ:mer30 فروغ جون


parya
ساعت11:21---11 فروردين 1393
به منم یه سری بزن

نظر یادت نره
باشه سرمیزنم ولی چرا نظری درباره ی وبم ندادی؟


sara
ساعت22:37---3 فروردين 1393
mamnunam azat kheili matalebe ghashango jalebian/


پاسخ مرسی عزیزم خوش اومدی


♬ ♪ ❤ⓚⓘⓜⓘⓐ❤♬ ♪
ساعت17:54---3 فروردين 1393
عزیزم اسم وبم☺☺☺crazy girl♥♥♥هست

♬ ♪ ❤ⓚⓘⓜⓘⓐ❤♬ ♪
ساعت23:32---2 فروردين 1393
مرسی خیلی قشنگ بود

لینکی گلم
پاسخ:خواهش میکنم گلم مرسییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| شنبه 2 فروردين 1393برچسب:,| 13:44 | negin وsimin |